Contact

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met ons:

  • op werkdagen van 9.00 uur tot 17.00 uur.

T  035 - 7620800
F  084 - 837 83 41
E info@ontwoekerdirect.nl

Bezoekadres: Koninginneweg 13 - 1217 KP Hilversum
Postadres: Postbus 501 - 1200 AM Hilversum

Of maak gebruik van onderstaand contactformulier. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

 

* :
* :
* :
* :
* :
* :
* :
* :

Klachten

Heeft u een klacht? Laat het ons dan zeker weten. Wij doen er alles aan om uw klacht zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen. U kunt uw klacht op verschillende manieren aan ons doorgeven:

  • Mail                    klacht@ontwoekerdirect.nl
  • Telefoon            035 - 7620800
  • Post                   Ontwoekerdirect
                                Postbus 501
                               1200 AM Hilversum

Wij nemen binnen één werkdag contact met u op. Vanzelfsprekend kunt u uw klacht ook direct aan de directie richten. Iemand van de directie neemt dan binnen één werkdag contact met u op.

Mocht u niet tevreden zijn over de geboden oplossing van uw klacht, kunt u zich ook wenden tot de Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag (info@kifid.nl). De ombudsman Financiële Dienstverlening onderzoekt of er mogelijkheden zijn voor bemiddeling. Als de ombudsman niet slaagt in zijn bemiddeling, kan de klacht als geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Financiële Dienstverlening of aan een bevoegd rechter.